Pages

Thursday, December 20, 2012

BERTUNANG vs MERISIK..

Huh..pejam celik..pejam celik..feb, Mac, April...owh..dah nk jadi isteri org da aku ni....
masa ni la bru nk g buat kad kawen..boking tu, booking ni...
penat jugak...tp mata yang penat..sbb bnyk ushar2 kat tenet jeee..

tp aku nk share sikit la gmbr tunang aku...
aku bertunang just family2 je...plannye nk buat kenduri la..
tp..bincang2 balik... xpayah la majlis2 tunang ni..

1. membazir
2. kalo dh bertunang besar2, pastu x jadi lak..cmne..

so, buat la biase2 je..mcm org2 tua buat..ni lah gambar2 time aku bertunang..stkt ni cincin je la dulu, sbb ade simpan dlm hp..yg lain sume dlm laptop..hihi..


kanan- cincin risik ..kiri- cincin tunang

erm.. dua2 cincin ni bukan aku pilih n bukan en.tunang yang pilih..
tp dua2 adalah pilihan mak mertua kesayanganku....
En. tunang suke mama die pilihkan utk menantu die..
so, aku ni x kesah pun semua ni...
asalkan semuanya selamat n berkekalan la jodohnya....

No comments:

Post a Comment